خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی در خراسان رضوی و گلستان همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۷۱۸

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پنج استان کشور از ١٩ تا ٢۲مردادماه تا ساعت ۶ صبح تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده است، اظهارداشت: ۲ هزار و ۲۸۰ تن از هموطنان در ۴۶ شهر و روستای استان‌های درگیر سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی از١٩ الی۲۲مرداد تا ساعت ۶صبح، گفت: استان‌های گلستان، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و هرمزگان طی سه روز گذشته با سیل و آبگرفتگی درگیر بوده‌اند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۴۶ شهر و روستای استان‌های درگیر سیل و آبگرفتگی، بیان کرد: تا این لحظه ۶ نفر مفقودی در روستای شیرین آباد در شهرستان علی آباد و کلات و ۱۲ فوتی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان و خراسان شمالی گزارش شده است که عملیات جست‌و‌جو و نجات مفقودان در حال انجام است.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه یکصد تیم عملیاتی متشکل از ۴۵۰ امدادگر و نجاتگر نسبت به امدادرسانی به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی اقدام کردند، عنوان کرد: با برپایی ۱۱ دستگاه چادر امدادی ٩۶نفر از هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی به صورت اضطراری اسکان داده شده و ۳۳ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به اینکه امدادگران۱۰۱واحد مسکونی را از سیلاب تخلیه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ۸۴۰ تخته پتو، ۳۷۰ تخته موکت، ٢٧٠ست شست و ۲ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسروجات میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده و امدادرسانی در خراسان رضوی و گلستان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز