خبرگزاری کار ایران

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایلنا:

نشاط و امید را در بین دانش آموزان افزایش می‌دهیم/تلاش برای ارتقاء جایگاه اجتماعی معلمان

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۵۶۰

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: معلمان باید جایگاه مرجعیت فکری در جوامع کوچک را برعهده داشته باشند و بسیاری از آموزش‌های ملی را از طریق دانش‌آموزان به خانواده‌های آنان و جامعه منتقل کنند.

سید محمد بطحایی، وزیر پیشنهاد آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برنامه‌های خود برای اداره این وزارتخانه گفت: متاسفانه در افواه تعاریف و تعابیر غیرواقعی برای عزیزان فرهنگی مطرح شده است که ما با ابزارهای نوین تاثیرگذاری بر فضای عمومی و مجازی تلاش می‌کنیم تا باورهای عمومی در مورد این قشر " فرهیخته و تلاشگر" را به جایگاه واقعی آنان معطوف کنیم.

وی افزود: معلمان باید جایگاه مرجعیت فکری در جوامع کوچک را برعهده داشته باشند و بسیاری از آموزش‌های ملی را از طریق دانش آموزان به خانواده‌های آنان و جامعه منتقل کنند.

امید و نشاط در مدارس

سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش همچنین ضمن تشریح برنامه‌های خود برای اداره آموزش و پرورش افزایش نشاط و امید و اعتماد به نفس در میان دانش آموزان را از مهم‌ترین اهداف تربیتی این وزارتخانه بر شمرد و افزود: ما مسوولیم که نسلی با ایمان و با نشاط و امید تربیت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز