خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

مهار آتش‌سوزی در تولیدی پوشاک/ ۲۰ نفر از کسبه و کارگران محبوس شده بودند

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۳۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام آتش‌سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه در خیابان ولی‌عصر گفت: ۲۰ نفر از کسبه و کارگران که در این ساختمان محبوس شده بودند، نجات پیدا کردند

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه گفت: ساعت ۱ :۱۱ دقیقه امروز ظهر آتش‌سوزی در ساختمانی در خیابان ولی‌عصر پایین‌تر از چهارراه ولی‌عصر دچار رخ داد و ۴ ایستگاه به همراه تجهیزات و خودروی تنفسی به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: همه واحدهای این ساختمان ۵ طبقه به کارگاه تولیدی تبدیل شده بود و آتش از زیرزمین این ساختمان که حدود ۳۰۰ متر وسعت داشته و از پارچه‌ها و لباس انباشته شده بود آغاز می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: تمامی کسبه و کارگران در ساختمان محبوس شده بودند و دو، سه نفر از کارگران به لبه پنجره‌ها آمده و درخواست کمک داشتند. باتوجه به اینکه دود در طبقه منهای یک حبس شده بود و حرارت زیادی در آنجا وجود داشت ورود برای آتش‌نشانان بسیار سخت بود اما آتش‌نشانان با تجهیزات کامل وارد و عملیات آغاز شد.

ملکی ادامه داد: گروه‌های دیگر نیز با تجهیزات تنفسی به طبقات فوقانی ساختمان رفته و با کنترل آتش افراد را نجات دادند، تعدادی نیز با استفاده از نردبان از بیرون از پنجره‌ها به خارج از ساختمان منتقل شدند. در ‌‌نهایت حدود ۲۰ نفر از کارگران وکسبه که در این ساختمان محبوس شده بودند نجات پیدا کردند.

او با بیان این حادثه یک مصدوم داشت تصریح کرد: یک خانم دچار سوختگی شده بود که به نیروی‌های اورژانس تحویل داده شد و محل توسط نیروهای آتش‌نشانی ایمن سازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز