خبرگزاری کار ایران

عضو منتخب شورای شهر تهران:

برنامه مهرعلیزاده جامع و آرمان‌گرایانه بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۸۵

عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: برنامه مهرعلیزاده از نظر من جامع و در برخی موارد آرمان گرایانه بود.

به گزارش‌ خبرنگار ایلنا، صدراعظم نوری در جلسه اعلام برنامه‌های کاندیداهای شهرداری تهران خطاب به مهرعلیزاده گفت: برنامه راهبردی شما انسجام نداشت. باید در این برنامه بیشتر درباره اجرای طرح‌ها بحث شود. همچنین برخی شاخص‌های بسیار مهم در زیرفصل محیط‌زیست این برنامه وجود ندارد و آمارهای سال ۹۵ در آن دیده نشده است.

او تاکید کرد، ایمنی و مدیریت بحران در محیط‌زیست باید دیده شود زیرا از مسائل بسیار مهم است.

خلیل آبادی در ادامه گفت: از علیزاده و مرعشی برای توجه به منطقه شهر ری در برنامه‌هایشان تشکر می کنم. برنامه مهرعلیزاده از نظر من کامل و جامع بود، البته در برخی موارد آرمان گرایانه یا فانتزی بود. ما از این دست برنامه‌ها کمتر دیدیم و برای ما دور از نظر بود.

همچنین حبیب‌زاده خطاب به مهرعلیزاده گفت: شما به انجام کار توسط پیمانکاران و اخذ وجه آن در پایان بصورت تهاتر، زمین و غیره اشاره کردید در حالی که یکی از نقاط ضعف در شهرداری بودجه‌های غیرنقد و افزایش آن در سال 96 است که حدود 63 درصد کل بودجه است چرا که حرف و حدیث زیادی در این خصوص وجود دارد. به نظر شما رویه کنونی در زمینه تهاتر با پیمانکاران قابل قبول است؟

فراهانی در ادامه تصریح کرد: شما به طرح سنجش عدالت در شهر تهران اشاره کردید، درحالی که  شهرداری فعلی مدعی است فاصله شمال و جنوب را کاهش داده است، برنامه شما برای این عدالت ناقص و فرمالیته چیست؟

او افزود: نگاه و رویکرد شما نسبت به مدل توسعه شهرتهران که محصول آن بی عدالتی و ناپایداری شهر چیست و برای تخفیف و کاهش نابرابری در تهران چه برنامه‌ای دارید؟

فراهانی با اشاره به جداول جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ گفت: اساسا این مسئله ناشی از عدم نظارت شهرداری و مهندسان ناظر در مرحله ساخت و ساز است، در این حوزه برای کاهش رانت و فساد چه برنامه ای دارید؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز