خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی ناجا مطرح کرد:

نقش بی‌بدیل خبرنگاران در افزایش احساس امنیت

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۶۹۰

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به نقش بی بدیل خیرنگاران در ارتقاء افزایش احساس امنیت گفت: شایسته است که رسالت خبری همواره با پشتوانه "علمی متقن"،"دقیق" و "رعایت اصل امانت داری" همراه باشد که قطعا بدون توجه به این مولفه ها ره به جایی نخواهیم برد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "سعید منتظرالمهدی" در آیین تجلیل از خبرنگاران معاونت اجتماعی و پلیس های تخصصی به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به نقش موثر اصحاب رسانه و خبر در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی، اظهار کرد: خبرنگاران با اراده وتلاش رسالت آگاهی بخشی عمومی را بر عهده دارند و نقش آنها در پیشبرد اهداف متعالی جامعه غیرقابل انکار است .

وی افزود: در روزگاری نه چندان دور از امروز ، رسالت مهم " تعلیم و تربیت" در گام اول بر دوش خانواده ها و در مرحله بعد بر عهده نهادهای رسمی آموزشی کشور بود اما با گذشت زمان به ویژه در چند دهه اخیر بخشی از این رسالت " تعلیم و تربیت" به گونه ای رسمی و غیررسمی بر دوش اصحاب رسانه و خبر است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به مأموریت های ناجا، ادامه داد: خبرنگاران در ارتقاء افزایش احساس امنیت نقش بی بدیلی دارند و شایسته است که رسالت خبری همواره با پشتوانه "علمی متقن" ،"دقیق" و "رعایت اصل امانت داری" همراه باشد که قطعا بدون توجه به این مولفه ها ره به جایی نخواهیم برد.

وی ادامه داد: کسوت خبرنگاری؛ از مشاغل پرتلاطم و پراسترس است همچنان که اهمیت فعالیت و اقدامات اصحاب رسانه نیز بر کسی پوشیده نیست، اما شایسته است که خبرنگاران عزیز با "مدیریت استرس" آشنا باشند و این مهم را همواره محور برنامه های کاری خود قرار دهند .

این مقام عالی انتظامی با اشاره به جمله یکی از روانشناسان سرشناس "هانس سلیه"؛ "نه می توانم استرس را از بین ببرم، نه می خواهم آن را از بین ببرم بلکه باید آن را مدیریت و از آن لذت برد "، خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه نیز باید با وجود همه سختی ها و مشقت های کار با انگیزه و علاقه در راستای تحقق رسالت خطیر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تلاش کنند.

سردار منتظرالمهدی ادامه داد: باید فرصت ها را غنیمت شمرد و شایسته است هر فردی برای ایفای نقش و مسئولیت خود تمام توان خود را به کار گیرد و به عبارتی " کم فروشی " نکند.

وی در ادامه با بیان اینکه قدردان تلاش همه خدمتگزاران در معاونت اجتماعی هستیم، عنوان کرد: قدردان تلاش بی وقفه خبرنگاران در رده و پلیس های تخصصی نیز هستیم و همواره رویکردمان پشتیبانی از تمام تلاشگران عرصه اطلاع رسانی نیروی انتظامی بوده است و ان شاء الله توفیق خدمتگزاری برای کسب رضایت خداوند را داشته باشیم.

در این نشست، خبرنگاران ضمن بیان دیدگاه و نظرات، برخی دغدغه های خود را در حوزه اطلاع رسانی عنوان کردند و با اهداء لوح و هدیه از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و خبر نیروی انتظامی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز