خبرگزاری کار ایران

کشف یک تن و ۵۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۲۸۹

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۵۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری ماموران انتظامی با قاچاقچیان مسلح در مناطق مختلف استان کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه با اشاره به اجرای چند عملیات موفق در استان اظهار داشت: ماموران انتظامی سراوان یک باند مسلح را که با استفاده از خودروهای کوهستانی مواد مخدر را از نقاط صفر مرزی وارد استان می‌کردند، مورد شناسایی قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس پس از زیر نظر قرار دادن تحرکات اعضای این باند، یک دستگاه خودرو تویوتا حامل مواد مخدر را که در شیارهای ارتفاعات منطقه گشت استتار شده بود، شناسایی کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان مسلح با مشاهده تیم‌های عملیاتی پلیس با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بعد از گذشته نیم ساعت از درگیری مسلحانه، قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه از منطقه متواری شدند که ماموران در بازرسی از خودرو آنان ۹۸۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به اجرای یک عملیات دیگر علیه قاچاقچیان مواد مخدر گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر و زاهدان با شناسایی سه دستگاه خودرو حامل مواد مخدر علاوه بر دستگیری سه قاچاقچی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۴۵۸ کیلوگرم تریاک و ۹۱ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

سیستان و بلوچستان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و داشتن افزون بر ۱۱۰۰ کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و ۳۱۰ کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان همواره مورد طمع افراد سودجو و قاچاقجیان قرار دارد اما حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی، انتظامی، مرزبانی، سپاه و بسیج و همکاریهای شایسته مردم در حفظ مرز‌ها، این استان را در ردیف نخست مبارزه با قاچاق قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز