خبرگزاری کار ایران

پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت گرامیداشت هفته حج:

امیدواریم حجی عزت‌مندانه با تحقق منافع ملی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۰۱

رییس سازمان حج و زیارت در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته ی حج، حج را فریضه ی الهی و کنگره ی با عظمت امت اسلامی با ابعاد فردی و اجتماعی و مظهر وحدت و همبستگی در جهان اسلام دانست.

به گزارش ایلنا، در این متن پیام رییس سازمان حج و زیارت به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

حج، فریضه ای الهی، کنگره ای با عظمت، متعلق به امت اسلامی، و رویدادی با ابعاد و ظرفیت های فردی و اجتماعی برجسته، یکتا، و بی همتا است؛ از منظر فردی برای یکایک حجاج، ظرفیتی است برای خودسازی و ارتقا روح و فضائل با محوریت تقوای الهی؛ و از منظر اجتماعی مظهر وحدت، همبستگی، اتحاد، هم دلی، هم زبانی و تبادل تجربیات در جهان اسلام است. حج هم چنین نماد و تجلی دیپلماسی وحدت اسلام و دیپلماسی مردم-مردم برای نیل به اهداف والای حج و جهان اسلام است.

اکنون که هفته حج فرا رسیده است، ضمن گرامی داشت این ایام، امید می رود با عنایات و الطاف پروردگار متعال، حضرت ولی عصر عجّل اللّه تعالی فرجه الشّریف، رهنمودهای مقام معظّم رهبری و تدابیر و تلاش‌های خدمت گزاران حجّاج، حج امسال با شعار «حج، معنویت، اقتدار ملی و هم بستگی اسلامی» حجی عزت مندانه توام با تحقق منافع ملی، امنیت، عزت و کرامت حجاج ایرانی، و همراه با تحقق حداکثری اهداف والای حج در سطوح فردی و اجتماعی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز