خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر تعاون؛

مرکز توانبخشی سرای خوبان آفتاب خمین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۶۴۶

مرکز توانبخشی سرای خوبان آفتاب خمین با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی که به استان مرکزی سفر کرده در ادامه برنامه کاری خود و پس از سفر به زرندیه و اراک دقایقی پیش وارد زادگاه بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی و شهر خمین شد.

 یکی از این برنامه‌‌ها آئین مرکز توانبخشی سرای خوبان آفتاب خمین است که دقایقی پیش با حضور وزیر تعاون در این شهرستان با حضور فرماندار و برخی معاونان استاندار مرکزی و مدیران شهرستانی و استانی به بهره‌برداری رسید.

 شرکت در شورای اداری همراه با حضور جمعی از مسئولان از جمله برنامه‌های وی در این سفر بوده است و ربیعی پس از اقامه نماز به شهرستان‌های خمین، محلات و دلیجان سفر کرده تا در جریان امور این شهرستان‌ها قرار گیرد.

 بازدید از پروژه‌ها و بهره‌برداری از پروژه‌های آماده افتتاح در شهرستان‌های خمین، محلات و دلیجان از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان مرکزی است.

 مرکز خیریه خوبان آفتاب در خمین، سالن سرپوشیده و استخر دلیجان و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ محلات ‏از جمله پروژه‌هایی هستند که در جریان سفر وزیر بهره‌برداری می‌شوند، این درحالیست که بازدید از چند مرکز بهزیستی هم از دیگر برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان‌های استان مرکزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز