خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران:

توزیع مواد مخدر دولتی، پاک‌کردن صورت مسئله است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۵۰۴

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران گفت: توزیع مواد مخدر دولتی به معنای پاک کردن صورت مسئله آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری در سیصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی طبق آسیب‌شناسی صورت گرفته در شورا مسئله تولید، اشتغال و معیشت مردم در تشدید آسیب‌ها موثر است و تا زمانی که حل نشود از جمعیت معتادین نیز کاسته نمی‌شود و توزیع دولتی مواد مخدر نیز کاری از پیش نمی‌برد.

او در ادامه گفت: تضمین نتیجه‌بخش بودن رسیدگی به آسیب‌دیدگان و معتادان متجاهر لزوم همکاری دستگاه‌های دولتی مرتبط و قوه قضائیه را می‌طلبد، اما به جای اینکه پیشنهاد تخفیف مجازات و دولتی شدن توزیع مواد مخدر بررسی شود باید به موارد دیگری توجه کرد.

او با تاکید بر اینکه مسئولان با این ایده به جای حل مسئله تولید و اشتغال درصدد پاک کردن صورت مسئله هستند گفت: تصویب این طرح فقط دسترسی به عنصر آسیب‌زا را ساده‌تر می‌کند.

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران خواستار عدم تصویب این طرح توسط مجلس شد و گفت: عدم تناسب 90 درصدی بودجه جاری و سهم 10 درصدی بودجه عمرانی ریشه حل نشدن تولید و اشتغال ملی است. این نسبت یعنی تعطیلی تولید جدید و شعله گرفتن آسیب‌های اجتماعی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز