خبرگزاری کار ایران

موهبتی مطرح کرد:

تصویب 8600 مصوبه در هیئت امناهای دانشگاه‌های علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۳۶۱

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت از تصویب 8600 مصوبه در هیئت امناهای دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موهبتی، معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در اجلاس سراسری اعضای هیئت امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با بیان اینکه نقش هیئت امنا در ساختار موسسات آموزشی به منزله ساختار مجلس شورای اسلامی برای حاکمیت است، گفت: هیئت امنا نقش سیاست‌گذار و نظارتی را عهده‌دار است و از تصویب بودجه تا گزارش‌ها، آیین‌نامه‌های مالی و اداری و استخدامی همه اینها بر عهده هیئت امنا است.

او ادامه داد: تشکیل کمیسیون‌های دائمی در هیئت امنا یکی از اقتضائاتی بود که برای کارشناسی مصوبات و ارتقای کارآیی آنها باید انجام می‌شد.

او با بیان اینکه در احکام جدید هیئت امنا 15 درصد شخصیت‌ها، اقتصادی هستند خاطرنشان کرد: استقرار نظام برنامه‌ریزی از طریق برنامه مشترک در دانشگاه‌ها و آنچه که امروز به عنوان برنامه عملیاتی مشترک در دانشگاه‌ها اجرایی می‌شود بر عهده هیئت امنا بوده که هر دو ماه نیز پایش می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی و حقوقی و امور مجلس خاطرنشان کرد: آشنایی اعضای هیئت امنا با قوانین و مقررات و تراکم این قوانین و تغییرات مکرر آن باعث شد تا سامانه آموزشی برای اعضای هیئت امنا راه‌اندازی شده تا بتوانند از این طریق با قوانین آشنا شوند.

موهبتی بیان کرد: در این مدت 644 جلسه هیئت امنا در سراسر کشور برگزار شده که 8600 مصوبه داشته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز