خبرگزاری کار ایران

شهیندخت مولاوردی:

رویکرد دولت در حوزه‌ی آسیب‌های اجتماعی، کنار گذاشتن انکار آن است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۲۰۸

طرح تاب‌آوری اجتماعی زنان با حضور معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، شهیندخت مولاوردی در این مراسم اظهار داشت: سیاست دولت یازدهم در حوزه‌ی آسیب‌های اجتماعی کنار گذاشتن انکار آن و پرهیز از سرپوش گذاشتن روی آنها است.

وی با بیان اینکه در گذشته سیاستی بر خلاف رویه‌ی موجود در این حوزه حاکم بوده، افزود: در دولت‌یازدهم سعی شد به منظور ساماندهی و مهمتر از آن، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با هدف جلب مشارکت عمومی از ظرفیت نهادهای مدنی، سمن‌ها و دولت کنار یکدیگر استفاده شود.

 معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده به تاکیدات مقام معظم رهبری در این‌باره گفت: شاهد جهت‌گیری‌های خوبی از سوی نظام، حاکمیت و دولت در این حوزه هستیم.  

مولاوردی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ی پنجم توسعه و دولت‌یازدهم چارچوبی مشخص شده که در راستای توانمندسازی زنان برنامه‌ریزی و اقدام شود.

وی یکی کلیدهای اساسی و تحقق توانمندسازی زنان را آموزش دانست و تصریح کرد: همه آحاد جامعه اعم از والدین، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مدنی در این حوزه دارای مسئولیت و دخیل هستند.

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده به موضوع حاشیه‌نشینی اشاره و اظهار کرد: برخورداری از مواهب توسعه و حقوق انسانی در گرو توسعه‌ی متوازن است که یکی از رویکردهای اصلی دولت است.

مولاوردی گفت: دولت یازدهم اقدامات شاخص و گسترده ای در این خصوص انجام داده و شاهد رشد چشمگیر شاخص‌ها در حاشیه شهرها و نقاط کم برخوردار هستیم.

گفتنی است، این مراسم در مدرسه‌ی دخترانه‌ی نمونه دولتی مطهره برگزار شد و در پایان، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور در کلاس‌های این مجموعه با دانش آموزان دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز