خبرگزاری کار ایران

با اقدامات اطلاعاتی پلیس غرب استان تهران:

بیش از یک تن مرفین و 77 کیلوگرم هروئین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۰۹۲

فرمانده انتظامی استان تهران از کشف یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77کیلو گرم هروئین از داخل بونکر خودروی تریلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محسن خانچرلی " گفت: با  اطلاعات بدست آمده  توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در خصوص تهیه، حمل و انتقال موادمخدر توسط یکی از قاچاقچیان در  شهرستان شهریار ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با پیگیری های شبانه روزی و تعقیب و مراقبت های پلیس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله بونکر یک تریلی، اقدام به تهیه ،حمل و جابجایی موادمخدر کند  لذا خودرو شناسائی و عملیات پلیس برای کشف موادمخدر آغاز شد.

سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل خودرو های عبوری در اتوبان ساوه به سمت شهریار ، در عملیاتی ویژه موفق به توقیف خودرو و دستگیری یک نفر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات، پلیس در بازرسی از خودرو ، یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77 کیلو گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در مخزن بونکر جاسازی شده بود، کشف و متهم به همراه موادمخدربه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز