خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

قالیباف گزارش عملکرد 12 ساله مدیریت شهری را ارائه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۹۶۰

معاون شهردار تهران از ارائه گزارش و جمع بندی عملکرد سه دوره مدیریت شهری پیش از پایان دوره توسط قالیباف خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر امانی با اعلام این خبر گفت: در روزهای پایانی این دوره مدیریت شهری، شهردار تهران در یکی از جلسات شورا حضور پیدا خواهند کرد و گزارش تفصیلی از عملکرد شهرداری تهران در حوزه های مختلف در اختیار افکار عمومی و اعضای شورای اسلامی شهر قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: گزارش شهردار تهران که به شکل مکتوب نیز در حال آماده سازی است برای اولین بار بدین شکل جامع تدوین گردیده و با عنوان گزارش عملکرد دوازده ساله شهرداری تهران و مستند به اسناد در اختیار اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار خواهد گرفت.

معاون شهردار تهران اظهار امیدواری کرد که این گزارش به عنوان سند مکتوب ماندگار در حوزه مدیریت شهرداری بتواند مورد استفاده و بهره برداری مدیران بعدی نیز قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا در پایان سخنانش به اعلام آمادگی قالیباف برای حضور نامزدهای پست شهرداری تهران در دفتر کارش اشاره کرد و گفت: قالیباف در جلسه مشترکی که در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با اعضای شورای پنجم و شورای فعلی داشته اند پیشنهاد کردند که اگر گزینه شما برای شهرداری قطعی است از همین فردا به اتاق کار من در شهرداری تشریف بیاورند تا در جریان تصمیماتی که برای شهر اتخاذ می شود باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز