خبرگزاری کار ایران

قاتلی پس از گذشت ۵ سال زندگی مخفیانه، خود را تسلیم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۵۳۸

فردی که حدود ۵ سال پیش در یکی از روستاهای شهرستان سنندج مرتکب جنایت شده بود، خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش ایلنا، ساعت ۱۸: ۳۰ مورخه ۳۱/۰۴/۱۳۹۶ فردی با مراجعه به کلانتری ۱۶۹ مشیریه به مأمورین اعلام کرد که حدودا پنج سال پیش در یکی از روستاهای شهرستان سنندج مرتکب جنایت شده و یکی از دوستانش را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات اولیه آغاز و متهم در مورخه ۰۱/۰۵/۱۳۹۶ به اداره دهم ویژه قتل منتقل و در اعترافات اولیه بیان کرد: حدودا ۵ سال پیش، به دلیل خصومت شخصی که با یکی از دوستانم بنام ادریس پیدا کرده بودم، او را با شلیک اسلحه [جنگی] کلاش به قتل رسانده و از آنزمان تاکنون فراری هستم. طی این مدت در شهرهای مختلف به عنوان کارگر روزمزد گذران زندگی می‌کردم؛ چندین بار تصمیم گرفتم تا به زندگی خود پایان دهم اما قادر به این کار نشدم تا نهایتا روز گذشته تصمیم گرفتم تا خودم را به پلیس معرفی نمایم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در بررسی اولیه اظهارات متهم، موضوع از پلیس آگاهی شهرستان سنندج استعلام و اظهارات متهم پرونده تأیید شد؛ متهم نیز صبح روز جاری (۰۱/۰۶/۱۳۹۶) جهت صدور قرار قانونی به دادسرای ناحیه ۲۷ تهران اعزام گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز