خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور:

نباید اجازه دهیم به بهانه توسعه هر پروژه‌ای اجرا شود/برخی فقط پیشنهاد پروژه می‌دهند تا وام بگیرند

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۹۶۲

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: به بهانه توسعه نباید اجازه دهیم پروژه‌ها بدون در نظر گرفتن پیوست‌های زیست‌محیطی اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ علی‌اصغر احمدی؛ معاون سیاسی وزیر کشور در همایش ملی نمایندگان منتخب شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استانی با محوریت محیط زیست و توسعه پایدار ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر گفت:‌ در حال حاضر 38 هزار شورا در روستا و هزار و 241 شورا در شهرها داریم؛ یعنی عددی نزدیک به 130 هزار نفر وارد عرصه مدیریت شهری شدند که عدد قابل ملاحظه‌ای است.

احمدی با تاکید بر اینکه انتخابات این دوره با موفقیت توسط وزارت کشور برگزار شد، ادامه داد: در این دوره از انتخابات حتی یک شعبه ابطالی در انتخابات و یا یک حادثه منجر به قتل نداشتیم که این از اقدامات وزارت کشور بود.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به تاریخ رابطه میان انسان و محیط زیست خطاب به اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: سازمان محیط زیست یکسری استانداردها و معیارها را برای اجرای طرح‌ها مکلف کرد. باید با فشارهای محلی و پیگیری‌های آنچنانی پیوست‌های محیطی طرح‌ها و پروژه‌ها را جدی بگیریم. نباید اجازه دهیم به بهانه توسعه هر پروژه‌ای اجرا شود.

معاون سیاسی وزیر کشور خطاب به اعضای منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استانی ادامه داد: با توجه به تجربیات من در استانداری بر این مسئله تاکید می‌کنم که پروژه‌ها را به کسانی تحویل دهید که کننده کار باشند. برخی فقط پیشنهاد پروژه می‌دهند تا وام بگیرند. این سمتی که به من و شما رسیده است لقمه چربی نیست بلکه یک امانت است و شما باید به بالادستی‌های خود جوابگو باشید.

احمدی در انتهای سخنانش با اشاره به شایعاتی که در سایت‌ها منتشر می‌شود، گفت: فراموش نکنیم تریبون‌ها و سایت‌ها نیز حق‌الناس هستند. انتقاد عیبی ندارد اما برخی تهمت می‌زنند. این تهمت‌ها حق‌الناس است و آنها هم باید جوابگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز