خبرگزاری کار ایران

مصطفی معین:

سازمان نظام پزشکی نباید سیاست‌زده شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۸۳۰

وزیر علوم دولت اصلاحات از نخستین تجربه ناموفق انتخابات الکترونیک سازمان نظام پزشکی اظهار تاسف کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی معین در حاشیه هفتمین انتخابات نظام پزشکی در جمع خبرنگاران با اظهار تاسف از نخستین تجربه ناموفق انتخابات الکترونیک سازمان نظام پزشکی، گفت: بهتر بود حتی اگر یک‌درصد احتمال اشکال در سیستم نیز وجود داشت حوزه‌های دیگری را در تهران معرفی می‌کردند تا با تراکم جمعیت مواجه نشویم.

او ادامه داد: هر چند این اتفاق افتاده؛ البته به نظر من نباید عمدی تلقی شود اما نباید نگران بود و باید صبر کرد تا نتایج اعلام شود. اگر کسانی نیز اعتراض داشتند می‌توانند مطرح کنند تا به آن رسیدگی شود.

وزیر علوم دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که آیا وجود فهرست‌های مختلف باعث سیاسی‌شدن سازمان نظام پزشکی نمی‌شود، متذکر شد: طب با همه موضوعات جامعه از جمله سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ارتباط دارد. معتقدم سازمان نظام پزشکی نباید سیاست‌زده شود.

معین خاطرنشان کرد: بهتر است افرادی برای این سازمان انتخاب شوند که مقبولیت، سابقه طولانی و شهرت داشته باشند و اگر کار سیاسی هم انجام داده‌اند خوشنام باشند.

او با تاکید براینکه افرادی که وارد سازمان نظام پزشکی می‌شوند باید کار مدنی در حوزه طب معتقد باشند گفت: مهمترین اولویت سازمان نظام پزشکی ارتقای فرهنگ سلامت جامعه است همچنین ارتقای شان و جایگاه سازمان نظام پزشکی است.

 کاندیدای هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تاکید کرد: افرادی که وارد این سازمان می‌شوند باید حقوق سلامت مردم را بر منافع خود مقدم بدانند از همین رو این حرفه مهم باید جایگاه خاصی در جامعه داشته باشد همچنین با بیماران ارتباط خوبی داشته و بتوانند اعتماد آنها را جلب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز