خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع خیرین سلامت:

خدشه‌ وارده به جامعه پزشکی باید زوده شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۷۷۳

رییس مجمع خیرین سلامت با اشاره به برگزاری انتخابات نظام پزشکی گفت: امیدوارم با انتخاب احسن، افرادی انتخاب شوند که مدافع حقوق بیماران و حقوق صنفی جامعه پزشکی باشند و بتوانند خدشه‌ای که به چهره جامعه پزشکی وارد شده، بزدایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی شهریاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ابتدا اعلام شده بود انتخابات نظام پزشکی به صورت الکترونیک هم برگزار می‌شود، اظهار کرد: بسیاری از افراد تصور می کردند می توانند به صورت الکترونیک در انتخابات شرکت کنند که متاسفانه ساعاتی قبل اعلام شد انتخابات به صورت الکترونیک ملغی شده است.

او با بیان اینکه استقبال خوبی از انتخابات صورت گرفته است، ادامه داد: امیدوارم با انتخاب احسن افرادی انتخاب شوند که مدافع حقوق بیماران و حقوق صنفی جامعه پزشکی باشند و بتوانند خدشه ای که به چهره جامعه پزشکی وارد شده، بزدایند.

رییس مجمع خیرین سلامت درباره حضور لیستهای متفاوت و ائتلاف در این انتخابات گفت: همانطور که در انتخابات دیگر مانند ریاست جمهوری چهره ها و گروه های مختلفی شرکت می کنند جامعه پزشکی نیز جدا از کل جامعه نیست و در این انتخابات افراد به کسانی رای می دهند که به تفکر آنها نزدیکترند.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ملغی شدن انتخابات الکترونیک باعث ابطال انتخابات می شود گفت: درباره ابطال انتخابات نظری ندارم به هر حال دوستان زیادی در این رای گیری شرکت کردند اگر ما که جامعه فرهیخته ای هستیم چنین توقع غیر معقولی داشته باشیم از دیگر افراد جامعه چه انتظاری می توان داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز