خبرگزاری کار ایران

در دومین روز از همایش پزشکان حج سال ٩٦ مطرح شد:

آموزش ویژه زائران در حوزه خودامدادی

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۷۰۹

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به افزایش ٣٠ درصدی حجاج تمتع امسال، گفت: به دنبال اتفاقات و حوادث منا و با برنامه ریزی های انجام شده، امسال تغییرات عمده ای در آموزش زائران به ویژه در مقوله خودامدادی صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، سیدعلی مرعشی در دومین روز از همایش پزشکان حج سال ٩٦، از آموزش ویژه ٥ هزار کارگزار حج خبر داد و گفت: این کارگزاران امسال با افزوده شدن ماموریتی جدید در حوزه مدیریت بحران، آموزش های لازم را کسب کرده و در خدمت حجاج خواهند بود. 

مرعشی با دشوار خواندن حج امسال نسبت به سال های گذشته، افزود: با توجه به اینکه هماهنگی های حج امسال در مدت کوتاهی صورت گرفته است، باید تلاش کنیم تا کمبودهای احتمالی به حداقل برسد. 

امسال با استراتژی استاندارد و دقیق تری به صحنه آمده‌ایم 

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت و مدیر عملیات حج ٩٦ نیز در جریان این همایش، با اشاره به دستاورد جدید مرکز پزشکی در حوزه آموزش مدیریت نیروهای اعزامی، گفت: امسال با استراتژی استاندارد و دقیق تری به صحنه آمده ایم و نیروها از آمادگی لازم برای مواجه با بحران های احتمالی برخوردار هستند. 

پیرحسین کولیوند، افزود: نیروهای مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر، در سه مرحله، قبل از ایام تشریق، طول ایام و بعد از ایام تشریق با گروه بندی های ویژه در خدمت حجاج تمتع سال ٩٦ خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز