خبرگزاری کار ایران

تاجرنیا در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

مشارکت در هفتمین انتخابات نظام پزشکی بالاست

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۶۸۱

مسئول ستاد ائتلاف سپید اصلاح‌طلبان جامعه پزشکی ایران با اشاره به اختلال در سامانه الکترونیکی رای‌گیری نظام پزشکی گفت: به عنوان ائتلاف سفید از مسئولان اجرایی درخواست کرده بودیم که در تهران و شهرهای بزرگ بیش از یک حوزه رای‌گیری وجود داشته باشد.

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با برگزاری انتخابات نظام پزشکی که از صبح امروز آغاز شده است، بیان داشت: در محل رای گیری حاضر هستیم؛ متاسفانه در سیستم رای گیری سامانه‌ای و الکترونیکی اختلالاتی پیش آمد که به دلیل حجم شرکت‌کنندگان در انتخابات بود.

 وی افزود: این مشکل قابل پیش بینی بود؛ به عنوان ائتلاف سفید پیش از این از مسئولان اجرایی درخواست کرده بودیم که در تهران و شهرهای بزرگ بیش از یک حوزه رای‌گیری وجود داشته باشد.

تاجرنیا در ادامه گفت: انتخابات امسال نسبت به سال های گذشته با مشارکت بیشتری همراه خواهد بود. درحال حاضر  اعلام کرده‌اند که بزودی مشکل الکترونیکی حل خواهد شد که همین امر باعث افزایش مشارکت می‌شود.

وی با اشاره به حضورکاندیداهای گروه‌های مختلف در محل اخذ رای بیان داشت: یکی از مسائلی که در انتخابات نظام پزشکی مطرح است برخوردهای رودررو است که در آن تاثیرگذار است. به رغم اینکه هیئت‌های اجرایی و نظارت از کاندیداها می‌خواهند که در محدوده صندوق‌های اخذ رای حضور نداشته باشند؛ اما به هر حال این مساله همچنان وجود دارد و اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز