خبرگزاری کار ایران

سرخو تاکید کرد:

ضرورت اصلاح تقاطع غیر همسطح در بزرگراه ارتش

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۹۰۵

رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به سردرگمی مردم در بزرگراه ارتش گفت: باید تقاطع غیرهم‌سطح این بزرگراه هر چه زودتر اصلاح شود.

به گزارش ایلنا، محسن سرخو در جریان سیصد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: با توجه به پایان فعالیت دوره مدیریت فعلی شهرداری بهتر است هر کدام از معاونین ، علاوه بر گزارش مدیریت ۱۲ سال گذشته، گزارشی را نیز از وضعیت گذشته ارائه کند تا مقایسه‌ای در این زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم در ارائه گزارشات از سوی معاونین شهردار، توجه ویژه‌ای به هزینه‌ها و اعلام اعداد شود و این کار با دقت صورت گیرد.

سرخو با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در حوزه بزرگراه‌سازی در شهر تهران گفت: پیشرفت‌های قابل توجهی در شهر تهران در این بخش انجام شده است.

عضو شورای شهر تهران در ادامه در خصوص بزرگراه ارتش گفت: تقاطع غیرهم‌سطح این بزرگراه نیاز به اصلاح دارد که باید مورد توجه مسئولان مدیریت شهری قرار بگیرد.

وی گفت: متأسفانه در این بخش از بزرگراه شاهد سردرگمی مردم هستیم؛ ضمن اینکه باید علائم راهنمایی و رانندگی در این بخش از بزرگراه نصب شود.

رییس کمیته حمل و نقل شورا تصریح کرد: خوشبختانه پروژه‌های قابل توجهی در شهر تهران در این مدت احداث شده است که از آن جمله می‌توان به پروژه امام علی(ع)، صیاد شیرازی و همچنین دریاچه خلیج‌فارس اشاره کرد که این دریاچه از پروژه‌های مهم شهر تهران محسوب می‌شود که احداث این پروژه ضرورت داشت.

سرخو همچنین با تاکید بر اینکه نگرانی‌هایی نیز برای دریاچه خلیج‌فارس وجود دارد افزود: امیدواریم به این نگرانی‌ها رسیدگی و در نهایت برطرف شود.

وی گفت: نیاز نبود که این تعداد ساختمان در اطراف دریاچه ساخته شود و به جای هزینه برای ساخت چنین برج‌هایی، بهتر بود هزینه آن صرف دریاچه خلیج‌فارس می‌شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز