خبرگزاری کار ایران

ملکی در گفت‌وگو با ایلنا؛

حریق انبار لوازم تزیینی/دودگرفتگی دو آتش‌نشان در حین عملیات

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۳۴۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در انبار لوازم تزیینات خودرو خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از آتش‌سوزی در یک انبار خبر داد و گفت: در ساعت 12 امروز ظهر آتش‌‌سوزی گسترده‌ای در انبار لوازم تزیینی خودرو در خیابان بهارستان کوچه نظامیه اعلام شد.

او ادامه داد: 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چند دستگاه‌ تانکر آب و خودروی حامل دستگاه‌‌های تنفسی به محل اعزام که شامل دو ساختمان 3 و 4 طبقه بود اعزام شدند. این ساختمان‌ها به انباری برای تولید و نگهداری لوازم تزیینی خودرو مانند روکش صندلی و فرمان تبدیل شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این دو ساختمان مملو از جنس بود، خاطرنشان کرد: در یکی از این ساختمان‌ها انباری با مصالح اشتعال‌زا به وسعت 150 متر ساخته شده بود که به شدت شعله‌ور بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان از چند طرف آتش را مهار کردند و در حال حاضر نیز آتش خاموش شده و محل ایمن شده است.

او با بیان اینکه در این حادثه هیچ یک از ساکنان دچار حادثه نشدند، گفت: دو نفر از آتش‌نشان دچار دودگرفتگی شدند اما خوشبختانه افراد حاضر در این انبار مشکلی نداشتند گرچه خسارت مالی بسیار به وجود آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز