خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

سهم امنیت اجتماعی مشهد در سبد بودجه باید مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۱۴۴

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر ضرورت مشخص شدن سهم امنیت اجتماعی مشهد در سبد بودجه استانی و کشوری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد شرفی" در پنجمین کمیسیون عملیات استان خراسان رضوی که با حضور سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا و هیئت ستاد کل نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد، گفت:‌ مشهد به خاطر وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) و حضور میلیونی زائران مشتاق زیارت این حریم سراسر نور و معنویت از سراسر ایران و دیگر کشورهای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که برقراری و پایداری امنیت زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) از اولویت‌های مهم ناجا محسوب می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: خوشبختانه تعامل و مشارکت عمومی بسیار مطلوبی در زمینه تولید، برقراری، توسعه نظم و امنیت عمومی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و همچنین استان خراسان رضوی بین پلیس و دیگر سازمان‌ها و نهادها وجود دارد و شهروندان فهیم و قانونمدار نیز با درک نقش حساس خود در تولید نظم و امنیت خوشبختانه نقش آفرینی خوبی در پشتیبانی از پلیس داشته‌اند که این اقدامات جای تشکر و قدردانی دارد‌.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این که باید برنامه‌ریزی گسترده‌ای را در زمینه ارتقای نظم و امنیت عمومی در مشهد داشته باشیم‌.

سردار شرفی تاکید کرد: سهم امنیت اجتماعی مشهد در سبد بودجه استانی و کشوری باید مشخص شود و در این عرصه نیازمند پیگیری و بررسی‌های لازم با توجه به حساسیت‌های ماموریتی و اجتماعی پلیس هستیم .

وی گفت: پیگیری دو موضوع، توجه به بهداشت و امنیت در مشهد در اولویت قرار گرفته بود که در حوزه بهداشتی، فعالیت‌هایی انجام شده و هم اکنون باید در زمینه توجه به امنیت نیز پشتیبانی و حمایت‌های لازم صورت گیرد.

بر اساس پایگاه خبری پلیس رئیس پلیس پیشگیری ناجا روز گذشته با حضور در منطقه "اسماعیل آباد" در حاشیه شهر مشهد و بازدید از کلانتری "سپاد" در جمع معتمدان محلی این منطقه، گفت: توجه به حاشیه شهر مشهد از اولویت‌های اساسی ناجا است که در این رابطه استفاده از ظرفیت های مردم به عنوان سرمایه های گرانبهای اجتماعی پلیس، نقش موثری در پیش بینی درست، پیشگیری اصولی و پیگیری های لازم برای ارتقای نظم و امنیت عمومی دارد.

‌سردار شرفی از فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برای احداث و راه اندازی چهار کلانتری در مناطق حاشیه ای شهر مشهد نیز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز