خبرگزاری کار ایران

رئیس سنی شورای پنجم در گفت‌وگو با ایلنا:

۷ کاندیدای نهایی شهرداری تهران چهارشنبه معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۷۵۲

رئیس سنی شورای پنجم اعلام کرد: در جلسه روز چهارشنبه ۷ نفر به عنوان کاندیدای نهایی شهردار تهران معرفی خواهند شد.

مرتضی الویری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا  با اشاره به اینکه روز چهارشنبه سرانجام اولین گام در فرآیند انتخاب شهردار برداشته خواهد شد، گفت: در جلسه روز چهارشنبه هفت نفر از کاندیداهای شهرداری که بالاترین رای را در میان اعضای شورای شهر کسب کرده‌اند به عنوان کاندیداهای نهایی شهردار معرفی خواهند شد.

منتخب مردم در شورای پنجم، در پاسخ به این سوال که تاکنون چند گزینه برای شهرداری تهران معرفی شده‌اند، تصریح کرد: تعداد کاندیداها قطعی نیست؛ هر آن ممکن است؛ کم و زیاد شود. با این حال به هر تعداد هم که باشند هفت نفر از آنها به عنوان کاندیدای نهایی همین هفته انتخاب خواهند شد.

رئیس سنی شورای پنجم در مورد تشکیل فراکسیون‌ در شورای شهر خاطرنشان کرد:‌ فراکسیون‌های شورای شهر هنوز شکل نگرفته است، اما از آنجایی که تعداد زنان در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر است طبیعتا آنها فراکسیون زنان را تشکیل خواهند داد، اما از بقیه فراکسیون‌ها اطلاع دقیقی ندارم.

الویری در انتهای سخنانش به نشست هفته گذشته شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با منتخبان شورای شهر اشاره کرد و افزود: از آنجایی که به شروع کار شورای پنجم نزدیک می‌شویم؛ لازم است، افرادی که با رویکرد اصلاح‌طلبی در میدان حاضر شده‌اند به خصوص در اموری نظیر اصلاح قوانین بالادستی و ایجاد یک فضای مناسب برای همکاری میان شهردار و شورای شهر به تجمیع برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز