خبرگزاری کار ایران

نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی پرونده آتنا اعلام شد/ تایید آثار آزار و اذیت جنسی دختر ۷ ساله

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۸۳۵

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: پس از بررسی‌های انجام یافته سرانجام نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی «آتنا اصلانی» مشخص شد و در ‌‌نهایت تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد.

‌به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده آتنا اصلانی عنوان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته سرانجام نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی «آتنا اصلانی» دختر هفت ساله پارس‌آبادی مشخص شد و در ‌‌نهایت تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد.

 وی گفت: علی‌رغم این‌که مدت طولانی از زمان مرگ این دختر ۷ ساله می‌گذرد ولی تحقیقات پزشکی قانونی این موضوع را تایید کرد و پرونده وارد فاز جدیدی شد که تمامی اقدامات و بررسی‌های لازم در این زمینه همچنان با جدیت و اهتمام ویژه ادامه دارد تا بتوانیم تمامی رازهای پنهان این ماجرای پر فراز و نشیب را برای همگان مشخص کنیم. این اطمینان به خانواده مقتول و اهالی شهرستان پارس‌آباد می‌دهیم که این پرونده در سریع‌ترین زمان رسیدگی خواهد شد. قاتل ۴۲ ساله، متاهل، دارای ۲ فرزند و سابقه دار است.

وی به خانواده مقتول و اهالی شهرستان پارس آباد اطمینان داد که این پرونده در سریع‌ترین زمان رسیدگی خواهد شد و گفت: وفق دستور ریاست محترم دادگستری استان اردبیل و با نظارت دادستان مرکز استان، کلیه روند پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

آتنا اصلانی کودک ۷ ساله اهل پارس آباد حدود سه هفته قبل برای دیدن پدرش از خانه خارج شد و به خانه باز نگشت تا این‌که دو روز گذشته پلیس جسد او را در خانه مظنونی که بازداشت شده بود، پیدا کرد. متهم که از ۵ روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه‌ای در پارکینگ خانه خود جاسازی کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز