خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

حریق در یک مغازه جان کارگر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۷۵۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع دو حریق و فوت یک کارگر خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام حریق در طبقه 4 یک ساختمان 8 واحدی اظهارکرد: در ساعت 16:20 آتش‌سوزی در یک‌واحد مسکونی 4 طبقه 8 واحدی  واقع در خیابان نبرد تقاطع خیابان پاسدار گمنام اعلام می‌شود.

او با اشاره به اینکه تجهیزات کامل به این محل اعزام می‌شود گفت: پس از تماس با مرکز سه ایستگاه به محل اعزام شده و شعله‌های  آتش را که در یک واحد آپارتمان 65 متری مهار می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه آتش خاموش و از سرایت آن جلوگیری شده خاطرنشان کرد: آتش از قسمت بالکن این واحد مسکونی آغاز شده و در حال انتشار به داخل منزل بود در این منزل نیز دو خانم در داخل منزل محبوس بودند که نیروهای آتش‌نشان همزمان با خاموش کردن شعله‌های آتش این دو خانم را که دچار دودگرفتگی شده بودند به خارج از منزل آوردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی همچنین از وقوع یک حریق دیگر در یک باب مغازه خبر داد و گفت: در ساعت 16:37 در یک باب مغازه در بزرگراه آیت‌الله سعیدی نرسیده به پاسگاه نعمت‌آباد یک حریق صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: سه ایستگاه به محل اعزام شده و پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند در یک گاراژ به وسعت 2 هزار متر مربع که چند باب مغازه در آن قرار داشته داخل یکی از مغازه‌ها به وسعت 20 متر در دو طبقه پس از وقوع یک انفجار آتش‌سوزی رخ می‌دهد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این مغازه محل ساخت و ساز عروسک بوده و مواد رنگی در آن نگهداری می‌شده گفت: دو کارگر در این مغازه بودند و زمانی که آتش‌نشانان به این محل رسیدند مغازه کاملا شعله‌ور بود و همسایه‌ها مشغول کمک به آن‌ها بودند.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در اولین اقدام این دو نفر را از آتش خارج کردند که یکی از آن‌ها از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود و نفر دوم که یک کارگر 25 ساله بود به علت سوختگی تحویل اورژانس شد که متاسفانه فوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز