خبرگزاری کار ایران

نوید ادهم:

اجرای سند تحول بنیادین در دولت یازدهم روند صعودی داشته است

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۸۰۴

دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش با بیان اینکه آموزش وپرورش دولت یازدهم بر اجرای سند تحول بنیادین الزام عملی دارند، گفت: اجرای سند تحول بنیادین در دولت یازدهم روند صعودی داشته است.

به گزارش ایلنا، پیش ازظهرامروز، مهدی نوید ادهم درگردهمایی یک روزه مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان‌های کشوردراردوگاه شهید باهنر تهران، اظهارکرد: دبیرخانه شورای عالی آموزش وپرورش، وظیفه نظارت بر حسن اجرای مصوبات و قوانین آموزش وپرورش و هم چنین تصویب قوانین لازم برای اجرای سند تحول بنیادین را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه درطول این سال‌ها، مسئولین آموزش وپرورش به دنبال ایجاد تغییر وتحول درآموزش و پرورش بوده‌اند، تصریح کرد: پس از تصویب سند تحول بنیادین، برای اجرای سند باید درکل کشور، عزم ملی ایجاد شود، زیرا اجرای آن فقط مطالبه درون آموزش وپرورش نیست، بلکه از بیرون از ساختار آموزش و پرورش هم شخصیت‌هایی نظیر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس مجلس و دیگر نهاد‌ها نیز بر اجرای سند تأکید دارند.

نوید ادامه‌ داد: باید محتوای سند برای همگان تبیین شود، این امر در درون آموزش وپرورش با برگزاری دوره‌ها وکارگاه‌های آموزشی و در بیرون از این سیستم با برگزاری جلسات منظم امکان پذیر می‌باشد و می‌تواند یک گام به جلو در اجرای سند باشد.

دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش با بیان اینکه تمام زیرنظام‌های سند تحول بنیادین تدوین شده است، خاطرنشان کرد: براساس اینکه بدانیم کدام یک از اقدامات و برنامه‌های آموزشی در راستای اجرای سند تحول بنیادین شرکت می‌کند، باید به مفاهیمی مانند، «تمرکززدایی»، «مدرسه محوری»، «رویکردفرهنگی تربیتی»، «مشارکت پذیری» و «تنوع بخشی» در مسائل آموزشی در برنامه‌ها توجه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز