خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

ترکیدن سوپاپ اطمینان دستگاه تقلیل فشار گاز در خیابان میرزای شیرازی

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۹۳۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از ترکیدن سوپاپ اطمینان دستگاه تقلیل فشار گاز در خیابان میرزای شیرازی خبر داد.

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: فقط سوپاپ اطمینان دستگاه تقلیل فشار گاز که در هر چند خیابان یکی از آنها نصب می‌شود، ترکیده است. این اتفاق چند ساعت پیش رخ داده و علت آن هنوز مشخص نیست. این سوپاپ اطمینان متعلق به دستگاه تقلیل فشار در خیابان میرزای شیرازی است.

او با تاکید بر اینکه در هنگام حادثه نیروهای آتش‌نشانی و کارمندان شرکت گاز در محل حضور داشتند، ادامه داد: براساس آخرین خبری که به دست من رسیده است؛ همکاران اداره گاز در حال حاضر، مشغول بستن شیر فلکه‌های اطراف هستند تا گاز قطع شده و سوپاپ اطمینان، تعمیر شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینکه این حادثه مجروحی در پی نداشته است، تصریح کرد: حادثه در خیابان رخ داده و هیچ مجروحی در پی نداشته است. فقط خیابان‌های دور و بر بسته‌ شده‌اند تا ایمن‌سازی‌های لازم صورت گیرد. لازم به ذکر است که هیچ گونه آتش‌سوزی در کار نیست.

ملکی در انتها تصریح کرد:‌ این حادثه مجروحی در پی نداشته است، همه چیز در حال کنترل است و ماموران شرکت گاز در حال تعمیرات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز