خبرگزاری کار ایران

شناسایی و معرفی بازنشستگان فرهیخته و نخبه سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۶۶۶

صندوق بازنشستگی کشوری فراخوانی جهت انتخاب بازنشسته نمونه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، صندوق بازنشستگی کشوری قصد دارد همزمان با دوازدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در روز ۲۵ شهریورماه مصادف با ۲۵ ذی‌الحجه برگزار می‌شود، بازنشستگان  فرهیخته و نخبه سراسر کشور را در زمینه‌های مختلف شناسایی و معرفی کند.

محدوده های انتخاب بازنشستگان فرهنگ و هنر، ایثارو فداکاری، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، علوم، ‌آموزش و پژوهش، فعالیت‌های ورزشی و تندرستی و فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه خواهد بود و شرایط لازم برای ثبت نام داوطلبان نیز به این شرح است:

۱- داوطلبین باید بازنشسته مشترک صندوق بازنشستگی کشوری بوده و تا تاریخ ۳۰ اسفند ۹۵ بازنشسته شده باشند.

۲- ملاک انتخاب، فعالیت‌های ارزنده و تاثیرگذار در دوران بازنشستگی در زمینه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... به صورت مستند است.

۳- مدارک یا مدارج علمی داوطلبین بایدمعتبر و به تایید مراجع مربوطه ذیصلاح رسیده باشد.

۴-ثبت نام مجدد بازنشستگان منتخب همایش‌های گذشته در صورت ارائه آثار و فعالیت‌های جدید حول محورهیا انتخاب بعد از تاریخ همایشهای مذکور بلامانع است.

۵- ثبت نام و معرفی آثار تنها از طریق بانک اطلاعات نخبگان بر روی پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.cspf.ir  امکان پذیر است.

۶-مهلت ثبت نام و تکیل اطلاعات نخبگان حداکثر تا ۳۱ تیرماه جاری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز