خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

انهدام ۲ باند مسلح مواد مخدر و کشف بیش از یک تن مواد افیونی

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۹۰۰

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند مسلح مواد مخدر ، دستگیری چهار قاچاقچی حرفه ای و کشف یک تن ۷۷۲ کیلومواد افیونی در عملیات تکاوران پلیس در جنوب استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "حسین رحیمی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دلیل موقعیت خاص منطقه ای و همجواری استان سیستان و بلوچستان با دو مرکز مهم تولید و قاچاق مواد مخدر، مبارزه با این پدیده خانمان سوز اولویت اصلی پلیس استان قرار دارد و اعضاء باندهای مسلح مواد مخدر به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می گیرند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در راستای این مبارزه شبانه روزی ، ماموران انتظامی شهرستان های" سراوان"، " ایرانشهر" و "سیب وسوران" با پایش های دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی اعضاء یک باند مسلح را که از مناطق صفر مرزی به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیز رو اقدام به جابه جایی مواد مخدر به جنوب استان می کردند راشناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:اعضاء این باند مسلح پس از اینکه در ارتفاعات بین سراوان و ایرانشهر وارد کمین تکاوران پلیس شده با آنها به صورت مسلحانه درگیر می شوند که پس از مدتی درگیری مسلحانه ضمن توقیف چهار دستگاه خودرو یک تن و 248 کیلو تریاک، 52 کیلو هروئین و دو قبضه سلاح کلاش را کشف و سه قاچاقچی حرفه ای را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر دیگرگفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان های "خاش" و " مهرستان" پس از شناسایی قاچاقچیان مسلح و تیراندازی سوداگران مرگ به سمت آن ها، با آنان درگیر شده و پس از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، 472 کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و ارامش کنند و برخورد پلیس با آنان برخورد قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز