خبرگزاری کار ایران

ابتکار در گفت‌وگو با ایلنا:

کابینه دوازدهم بر اساس مطالبات و خواست مردم تشکیل می‌شود/ آتش به اختیار به معنای مسئولیت‌پذیری در چارچوب قوانین است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۷۱۴

معاون رییس جمهورگفت: کابینه دوازدهم براساس مطالبات و خواست مردم تشکیل خواهد شد و به طور حتم شاهد یک کابینه کارآمد خواهیم بود.

معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تالاب هورالعظیم گفت: متاسفانه ما در سال ۹۲ هورالعظیم را خشک تحویل گرفتیم، اما اکنون بیش از ۸۰ درصد تالاب هورالعظیم آب‌گیری شده و وضع بسیار بهتری نسبت به سال ۹۲ دارد.

او با اشاره به اینکه این تالاب در معیشت مردم منطقه بسیار موثر است، گفت: این که تصور کنیم هورالعظیم کانون گرد و غبار است، تصور اشتباهی است. با تلاش و اقداماتی که در دولت یازدهم صورت گرفته وضعیت این تالاب بهتر شده و باید ادامه پیدا کند.

او در پاسخ به سوالی درباره ترکیب کابینه دوازدهم اظهارکرد: کابینه دولت دوازدهم براساس مطالبات و خواست مردم تشکیل خواهد شد و ما شاهد یک کابینه کارآمد خواهیم بود.

ابتکار با اشاره به اعمال جوانگرایی در کابینه دوازدهم تصریح کرد: ادامه و استمرار برنامه‌ها را در دولت دوازدهم شاهد خواهیم بود تا ان‌شاءالله به توسعه خوبی در ابعاد و حوزه‌های مختلف اقتصادی و محیط‌زیستی برسیم.

او درباره عبارت "آتش به اختیار" در فرمایشات اخیر رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: مفهوم آتش به اختیار این است که هر شهروندی مسئولیت دارد و باید در چارچوب قوانین و مقررات کشور مسئولیت‌پذیر باشد و مفهوم آن آنارشیسم، بی‌قانونی و هرج و مرج نیست.

وی ادامه داد: آتش به اختیار در حوزه محیط‌زیست به این معنی است که هر شهروند مسئولیت دارد باتوجه به مقررات و ضوابط برای حفظ محیط زیست در مقابل تخریب آن بایستد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز