خبرگزاری کار ایران

مهار آتش سوزی بزرگ ضایعات کارخانه در جاده مخصوص کرج

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۴۷۴

انبار ضایعات یک کارخانه صنعتی در جاده مخصوص کرج صبح امروز آتش گرفت و آتش‌نشانان چهار ایستگاه برای خاموش کردن آن تلاش کردند.

به گزارش ایلنا، وقوع این آتش‌سوزی ساعت ۶:۵۳ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۴۴، ۴۵ و ۱۱۱، ۷۶ و گروه ویژه مقابله با حوادث شیمیایی و خطرناک سازمان آتش نشانی(گروه هزمت) به همراه دو تانکر آب و خودروی حامل دستگاه های تنفسی و بیل مکانیکی را به محل آتش‌سوزی واقع در کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج اعزام کرد.

حسین حسین بیگی مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، گفت: در محوطه یک کارخانه صنعتی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع که دور تا دور آن دیوارکشی بود مقدار زیادی ضایعات شامل؛ پالت های چوبی، قطعه های پلاستیکی، کاغذ، مقوا و تخته های چوبی وجود داشت که صبح امروزبه علت نامعلومی آتش گرفت.

وی با اعلام این که این آتش سوزی در لحظات اولیه دود شدیدی داشت، افزود: قبل از رسیدن آتش نشانان در محل حادثه، نیروهای آتش نشانی کارخانه مشغول عملیات مهار شعله های آتش بودند که آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات کامل فردی و لوله های آبرسانی، عملیات مقابله با آتش سوزی را آغاز کردند.

حسین بیگی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانیه و در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های سرکش آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آن به قسمت های دیگر کارخانه جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از کارکنان کارخانه آسیبی ندید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز