خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر مطرح شد:

انتقاد از بی‌دقتی در انتخاب ذیحسابان در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۳۱

عضو شورای شهر تهران از بی‌دقتی در انتخاب ذیحسابان در شهرداری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس جدیدی در سیصدو پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور انتخاب ذی‌حسابان در شهرداری را بدون دقت خواند و گفت: براساس مصوبه 18/3/86 ذی‌حسابان باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در یک رشته مرتبط (اقتصادی و مالی) با پنج سال سابقه کار و یا مدرک کارشناسی در یک رشته مرتبط (اقتصادی و مالی) با 10 سال سابقه کار باشد اما رزومه عده‌ای از این ذی حسابان با مصوبه مذکور هیچ سنخیتی ندارند. دوستان در شهرداری باید در انتخاب ذی‌حسابان دقت بیشتری کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه ما گاهی چاره‌ای جز دست بلند کردن نداریم اما این دست بلند کردن‌ها حق‌الناس است اما به نظر من عمل ما فقط شعاری است. من نماینده مردم هستم و برای مردم کت در می‌آورم و پیراهن پاره می‌کنم.،

او با اشاره به اینکه دراین رابطه نامه‌ای به فرمانداری ارسال کرده است گفت: من در این زمینه برای بررسی دقیق رزومه ذی حسابان و تطبیق آن با مصوبه نامه‌ای به فرمانداری داده ام.

این عضو شورای شهر در ادامه سخنانش به انتقاد از مناظره‌های ریاست جمهوری پرداخت و گفت: مشخص نشد چه کسی دراین مناظره‌ها راست یا دروغ می‌گفته، فقط افکار مردم مشوش شد و دریایی از تهمت‌ها زده شد.

چمران رئیس شورای شهر در واکنش به سخنان جدیدی در مورد مناظره‌های انتخاباتی گفت: وظیفه شما اظهارنظر درباره مناظره آن هم در جلسه علنی شورای شهر نیست.

جدیدی پاسخ داد: پس چرا این موضوعات را پشت عکس‌های سلفی من قایم می‌کنید.

چمران همچنین درمورد پرونده املاک شهرداری اظهار کرد: من شخصاً پیگیر این موضوع هستم. پرونده املاک در دادگاه است و من با دادستان در این مورد دیداری داشتم و منتظر تصمیم قوه قضائیه هستیم اما سعی کنید وقت خود را صرف مسائلی که ربطی به صحن شورا ندارد مطرح نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز