خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

جابجایی مدیران حق شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۴۲

معاون شهردار تهران در واکنش به برخورد حذفی با کارشناسان خوشنام شهرداری گفت: جابجایی مدیرانی که با شهرداری هماهنگ نیست، حق این نهاد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ امانی؛ معاون شهردار در پاسخ به انتقاد محمد حقانی در مورد برنامه تبلیغاتی شهرداری در شبکه 3 سیما گفت: من فکر می‌کردم می خواهید به خاطر برنامه از ما تشکر کنید چرا که در این برنامه در زمینه اقدامات شهرداری تهران به مردم اطلاع‌رسانی شد.

امانی با تاکید بر اینکه نمی‌دانم این ناراحتی‌ها از کجا ناشی می‌شود ادامه داد: این همه سازمان و وزارتخانه از صداوسیما وقت می‌گیرند تا برنامه‌های خود را ارائه دهند. ما نیز قصد داشتیم با این برنامه (مردم‌گرام) برنامه‌های شهرداری در 10 سال گذشته را به اطلاع مردم برسانیم.

امانی در ادامه سخنانش در تذکر به حقانی در مورد ساخت میوه و تره‌بار در پارکینگ بیمارستان پارسیان این امر را خلاف واقع دانست و گفت: زمین بیمارستان کاربری فضای سبز است و اصلاً نمی‌خواهیم آن را بازار تره‌بار کنیم؛ می‌خواهیم فضای سبز باشد. با پخش این خبر از بخش‌های مختلفی با من تماس گرفتند و توضیح خواستند.

معاون شهردار همچنین در مورد جابجایی مدیران شهرداری به خصوص در حوزه حمل و نقل گفت: چون این دوره در حال اتمام است نمی‌توانیم کار شهرداری را نیمه‌کاره تمام کنیم. شهرداری دارد کار خود را انجام می‌دهد و جابجایی مدیرانی که با شهرداری هماهنگ نیست حق این نهاد است.

امانی همچنین با تاکید بر اینکه گزارشی از پرونده املاک در صحن علنی با حضور خبرنگاران ارائه شده است اضافه کرد: قالیباف گزارشی ارائه داده و ممکن است قانع شده باشیم یا بالعکس. ما از قوه قضائیه درخواست می‌کنیم تا هرچه زودتر نتیجه را اعلام کند تا شبهات برای مردم حل شود.

امانی همچنین در پاسخ به تذکر حافظی در مورد بند ب مصوبه 111 در رابطه با اینکه شهرداری تهران هنوز برنامه عملیاتی در راستای ارتقاء سلامت در سطح شهر با همکاری وزارت ورزش و تعاون تهیه نکرده است تصریح کرد:‌ تهیه این برنامه عملیاتی در راستای همکاری دوجانبه میان وزارت بهداشت، تعاون و شهرداری است و اگر آنها در این زمینه اقدامی نکنند نمی‌توان انتظار داشت این همکاری دوجانبه پیش رود و برنامه عملیاتی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز