خبرگزاری کار ایران

هشدار هواشناسی به پایتخت‌نشینان و ۸ استان دیگر

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۳۵۷

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز و با شدت کمتری طی فردا (۲۸ خرداد)، در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل، به‌ویژه در سواحل غربی خزر، ابرناکی و بارش پراکنده باران، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز دوشنبه (۲۹ خرداد) نیز در بخش‌هایی از شمال شرق کشور و ارتفاعات البرز شرقی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

احد وظیفه گفت: در بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: در سه روز آینده بخش‌های مرکزی خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران در روز یکشنبه (۲۸ خرداد)، صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود و در روز دوشنبه (۲۹ خرداد)، آسمان تهران صاف خواهد بود و حداکثر و حداقل دما در این روز ۳۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز