خبرگزاری کار ایران

کدام مراکز انتقال خون در شب‌های قدر فعال هستند؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۱۲۵

مدیر روابط عمومی انتقال تهران از مشارکت ۵۸ درصدی اهداکنندگان مستمر خون از شروع ماه مبارک رمضان تا کنون خبر داد و گفت: دو مرکز اهدای خون وصال شیرازی و تیم سیار اهدای خون مستقر در دانشگاه امام صادق در شب های قدر آماده خدمت رسانی به مردم روزه دار تهرانی هستند.

به گزارش ایلنا، حسین دزفولی اظهار کرد: در هفده روز ابتدایی ماه رمضان ۱۶هزار و ۷۷۱ نفر به مراکز اهدای خون مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۸۱۴ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

وی با اشاره به رشد ۴۳ درصدی شاخص اهدای مستمر در رمضان ۱۳۹۶نسبت به سال گذشته، افزود: سهم اهداکنندگان مستمر در این روزها  ۷۴۳۲ واحد بوده که معادل  ۵۸ درصد از خون های اهدایی است.

دزفولی در ادامه از فعالیت دو مرکز اهدای خون وصال شیرازی و تیم سیار دانشگاه امام صادق (ع) در شب های قدر خبر داد و گفت: اهدای خون در مرکز اهدای خون وصال در شبهای قدر تا بامداد ادامه خواهد داشت  و واحد سیار اهدای خون دانشگاه امام صادق (ع) واقع در سعادت آباد نیز  از زمان افطار تا پایان مراسم آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهد بود.

در پایان خاطر نشان کرد: تمامی مراکز اهدای خون تهران در روزهای بعد از شبهای قدر؛ چهارشنبه ۲۴ خرداد و یکشنبه ۲۸ خرداد با دو ساعت تأخیر در ساعت ۱۰ صبح شروع به کار خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز