خبرگزاری کار ایران

سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛

توصیه‌هایی برای انتخاب حلیم و شله‌زرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۷۱۵

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو گفت: برای تهیه حلیم و شله زرد حتما به مراکز معتبر که مجوزهای اصناف و وزارت بهداشت را دارند، مراجعه کنید.

به گزارش ایلنا، نسترن محمدی اظهارداشت: مراکز مجاز و معتبر که در سطح شهر اقدام به تهیه و توزیع حلیم و شله زرد می‌کنند حتما باید مجوزهای بهداشتی لازم را از وزارت بهداشت داشته باشند در غیر این صورت، بازرسان وزارت بهداشت با آنها برخورد می کنند.

وی ادامه داد: موادی که در حلیم و شله زرد از جمله گندم پوست کنده، دارچین، برنج،روغن، زعفران، شکر و نمک اسفاده می شود نیز باید دارای مجوز های لازم از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باشد.

محمدی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در محتویات حلیم (روغن، گندم پوست کنده، نمک، دارچین و شکر ) و شله زرد (برنج، زعفران، شکر) و دیگر محتویات که برای خوش طعم شدن استفاده می شود حتما با شماره 66405569 روابط عمومی سازمان غذا و دارو تماس حاصل نمایند.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو، گفت: محتویات و مواد اولیه ای که شهروندان برای تهیه حلیم و شله زرد در منزل استفاده می نمایند حتما باید دارای آرم سازمان غذا و دارو، تاریخ تولید و انقضا، پروانه بهداشتی، آدرس و شماره تلفن شرکت تولید کننده بر روی بسته بندی ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز