خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای آموزش حقوق شهروندی در مدارس

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۴۳۶

معاون ابتدایی وزیرآموزش و پرورش از آمادگی این وزارتخانه برای نهادینه سازی وآموزش حقوق شهروندی در مدارس ابتدایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضوان حکیم زاده در نشست دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی با نمایندگان و دستیاران امور حقوق شهروندی در وزارتخانه‌ها و استان‌ها درباره عملیاتی کردن منشور حقوق شهروندی در دولت دوازدهم، گفت: بهترین جایگاه برای نهادینه سازی حقوق شهروندی، وزارت آموزش و پرورش و دوره ابتدایی است.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش گزارش دقیقی از اقداماتی که می‌تواند در زمینه آموزش حقوق شهروندی انجام دهد، تهیه کرده و حتی در دوره پیش دبستانی، اقداماتی را انجام داده‌ایم.

حکیم‌زاده ادامه داد: 99 درصد بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق و دستمزد می‌شود بنابراین بسیار ضروری است که سایر سازمان‌ها هم به آموزش و پرورش کمک کنند تا حقوق شهروندی از دوره ابتدایی درکودکان برای نسل فردا نهادینه شود.

گفتنی است؛ نشست دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی با نمایندگان و دستیاران امور حقوق شهروندی وزارتخانه ها و استان ها، فعالان حقوق شهروندی، نمایندگان سازمان های مردم نهاد و جمعی از برنامه سازان و فعالان رسانه ای، عصر یکشنبه در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز