خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

اقدامات تروریست‌ها جوابی دندان‌شکن درپی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۳۴۵

فرمانده مرزبانی ناجا گفت:حادثه کوچکی که در تهران رخ داد نمی تواند آرمان های انقلاب اسلامی را خدشه دار کند و این اقدام جوابی دندان شکن در جبهه نبرد در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، آئین گرامیداشت چهلمین روز شهادت مدافع وطن استواریکم محسن دایی زاده با حضور فرمانده مرزبانی ناجا و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی کشور در محل مسجد صاحب الزمان(عج) کرمان برگزار شد.

سردار قاسم رضایی در این مراسم گفت: ایران اسلامی با وجود قرار گرفتن در منطقه ای متلاطم، آرام است و این آرامش را مدیون شهدای مدافع چون دایی زاده هستیم.

وی اظهار کرد: مرزبانان  پاسدار حریم انقلاب اسلامی هستند و در هر نقطه ای تهدیدی صورت پذیرد با حداکثر قوا به مقابله خواهند پرداخت.

سردار رضایی در ادامه گفت: امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران شایسته شکر و هزینه آن نثارخون جان بر کفان است لذا باطلین بدانند ایران اسلامی فرزندانی عاشورایی دارد و دشمنان بداند در این دنیا و آخرت سرنوشتی شوم خواهند داشت.

وی تاکید کرد:‌ درود می فرستیم به امت اسلامی و ملت بزرگوار ایران که با روحیه انقلابی خود در مقابل استکبار ایستادگی کردند، انقلاب اسلامی هدایای زیادی به ما عطا کرده که شریف ترین آن شهادت در راه پیروی از ولایت است که در این راستا شهدا ناظر و هدایتگر و خانواده شهدا، مرزیار انقلاب هستند.

سردار رضایی افزود: امروز فتنه های فرهنگی و اخلاقی، نظام اسلامی را تهدید می کند که لازمه مقابله با این تهدیدات بصیرت افزایی و پیروی از حریم ولایت است و جمعیتی که به تبعیت از مولای خود فریاد بزنند ما انقلابی هستیم فتنه در آن مملکت جایی نخواهد داشت.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان گفت: حادثه کوچکی که در تهران رخ داد نمی تواند آرمان های انقلاب اسلامی را خدشه دار کند و این اقدام جوابی دندان شکن در جبهه نبرد در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز