خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

قالیباف باید نسبت به اتهامات وارده به شهرداری روشنگری کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۱۷۹

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه قالیباف باید نسبت به اتهامات وارده به شهرداری روشنگری کند، گفت: در حقیقت بعضی موارد بسیار عیان است و نمی‌توان آنها را پنهان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ عباس جدیدی در تذکر پیش از دستور در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: گزارش عملکرد شورا باید به عموم مردم ارائه شود. بعد از ۴ سال مردم باید بدانند، نمایندگانشان چه کردند؟ برای خلاصه کردن این گزارش می‌شود روسای کمیسیون‌ها گزارش عملکرد را ارائه‌ دهند.

او با اشاره به خدمات انجام شده در شهرداری ادامه داد: پیرامون ۱۲ سال خدمت شهرداری مطمئنا حواشی و اشتباهاتی است، به قولی کوزه در راه می شکند و نمره ۲۰ متعلق به خداست.

جدیدی تصریح کرد: به عنوان عضو شورا بعد از پایان دوره می‌خواهیم در بین مردم زندگی کنیم و اگر از این اتهامات در مقابل مردم دفاع کنیم، وجهه خوبی ندارد.

وی تاکید کرد: قالیباف شخصا باید روشنگری کند. در حقیقت بعضی موارد بسیار عیان است و نمی‌توان آنها را پنهان کرد.

او ادامه داد: من در نامه‌ای به اداره املاک خواستم لیست تمام املاک واگذار شده،  فروخته شده، اجاره شده و ... به کمیسیون نظارت شورا ارجاع شود، اما متاسفانه جواب ما را نمی‌دهند حتی دیگر تلفن ما را هم پاسخگو نیستند.

او با اشاره به اینکه زمان پرسیدن سوال برخی به او غضب می‌کنند، تشریح کرد: من نماینده ۱۲۳ هزار نفری هستم که به من رای دادند و سوال پرسیدن وظیفه من است.

وی در خاتمه گفت: من از سازمان بازرسی، وزارت اطلاعات و دفتر مقام معظم رهبری تقاضا دارم به مسئله املاک رسیدگی کنند تا این مسئله روشن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز