خبرگزاری کار ایران

قصاص پیش از جنایت؛

حکم برائت دختر وزیر صادر شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۰۱۸

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: حکم برائت دختر وزیر آموزش و پرورش صادر شده و پرونده مختومه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری، رقبای روحانی و رسانه‌های همسو، بدون مدرک کافی و بی‌توجه به اصول حرفه‌ای، دختر وزیر آموزش و پرورش را متهم به قاچاق کالا کردند. مسئله بالا گرفت. در ادامه طرح موضوع نیز در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی باقی نماند و به مناظره‌های زنده تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری کشیده شد.

کار به جایی رسید که حامیان رقیب اصلی روحانی، در تجمع‌های خود، به تمسخر صندوق‌هایی را برای حمایت از دختر وزیر آموزش و پروش روی سر بردند‍! در حقیقت، خودشان متهم کردند، به دادگاه بردند، حکم دادند و مجازات کردند. اکنون هم که کار از کار گذشته است، بدون جنجال اعلام می‌شود که پرونده مختومه شده است.

در حقیقت در این روزهای سوت و کور پس از انتخابات، به نقل از دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، حکم برائت دختر وزیر آموزش و پرورش صادر و پرونده مختومه اعلام شد. مشخص است که این پرونده فقط برای مقاصد انتخاباتی پیش کشیده شده بود و اکنون که تب انتخابات خوابیده، حکم برائت را هم صادر کردند و حال در فضای سوت و کور دنیای خبر، از مختومه شدن پرونده می‌گویند.

واضح است که در آن زمان فقط می‌خواستند به  رقیب انتخاباتی خود، حسن روحانی، ضربه بزنند و بدون مدرک کافی و مستدل نیز تا آنجا که توانستند اتهام زدند، و اکنون علی‌اکبر پوراحمدنژاد (دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران) با اشاره به آخرین وضعیت پرونده واردات پوشاک دختر وزیر آموزش و پرورش اظهار می‌کند: در این پرونده با توجه به حکم اولیه صادر شده و عدم اعتراض به حکم صادره، این حکم قطعی است. این پرونده در استان تهران و از نظر ما مختومه شده و جای بحثی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز