خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان اورژانس کشور خبر داد:

جمع‌آوری کانکس‌های اورژانس به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۸۲۷

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به وجود ۳۶۰ کانکس اورژانس در سراسر کشور گفت: از جمع آوری این کانکس‌ها به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات به بیماران و خدمات دهی بهتر خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند ضمن اعلام این خبر گفت: جمع آوری کانکس‌ها به منظور یکسان‌سازی سازه‌های اورژانس، امنیت و نگهداری بهتر تجهیزات پزشکی از اواخر سال گذشته در سراسر کشور در دستور کار و اجرا قرار گرفته است.

 کولیوند افزود: با حذف کانکس‌ها کیفیت ارائه خدمات اورژانسی به مردم ارتقاء پیدا می‌کند و نیروهای اورژانس نیز که بصورت شبانه‌روزی در فصل گرما و سرما ارائه خدمت می‌کنند از مکان بهتری برای اسکان، پذیرش بیمار و مکان مناسب برای نگهداری تجهیزات پزشکی اورژانسی برخوردار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت تعداد ۲۲۸۸ پایگاه اورژانس در سراسر کشور تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۱۳۷۰پایگاه جاده ای، ۸۴۸ پایگاه شهری، ۳۲ پایگاه هوایی، ۳۵پایگاه روستایی و تعداد ۲پایگاه هوایی در کشور فعال می‌باشند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور افزود: امیدواریم تا پایان سال ۹۶ تمامی کانکس‌ها از حوزه ی اورژانس جمع آوری و سازه مناسب که بتوان خدمات بهتری را به مردم ارائه داد بسازیم و در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر با سازمان‌هایی همچون شهرداری و کمک خیرین هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز