خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان بعد از ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۷۳۲

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام کاروان‌های دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان در تابستان امسال و بعد از امتحانات دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش  ایلنا، محمد زارع گفت: ثبت‌نام دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان و قرعه‌کشی آن بعد از ماه مبارک رمضان انجام و اعزام دوره هفدهم پس از پایان امتحانات دانشجویان در تابستان انجام می‌شود.

زارع افزود: تاریخ دقیق ثبت‌نام و اعزام‌ها از طریق سایت لبیک www.labbayk.ir و رسانه‌ها به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد. شانزدهمین دوره اعزام‌ها از اول بهمن سال گذشته آغاز و تا هشتم اردیبهشت‌ امسال ادامه داشت و در این مدت حدود ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور راهی عتبات عالیات شدند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از تابستان امسال آغاز می‌شود و تا آبان ادامه خواهد داشت و عرفه و عاشورا از مناسبت‌هایی است که کاروان‌های دانشگاهی نیز در کربلای معلی در آنها حضور دارند.

او درباره اعطای تسهیلات به زائران عتبات دانشگاهیان نیز گفت: جلسات و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و با چند بانک در این باره رایزنی کرده‌ایم که به‌ زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز