خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

۳۰ هزار نیروی مازاد در شهرداری تهران/ اطلاعات صحیح در اختیار شورا قرار نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۸۰۱

عضو شورای شهر تهران گفت: ۲۰ تا ۳۰ هزار نیروی مازاد در شهرداری تهران وجود دارد.

محمد حقانی، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به استخدام‌های بی‌ضابطه در شهرداری تهران گفت: گفته‌اند؛ هیچ استخدام جدیدی در شهرداری صورت نگرفته و فقط کارمندان قراردادی به رسمی تبدیل شده‌اند، اما با کمال تاسف، اطلاعات درست و دقیقی به ما نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که ۲۰ تا ۳۰ هزار نیروی مازاد در شهرداری تهران وجود دارد، هر گونه استخدام جدیدی غیرقانونی است.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در ادامه با انتقاداز مصوبه برج باغ گفت: با وجود آن که در دو سال اخیر پیگیر مصوبه و تغییر آن بودیم، اما آن قدر مسئله را کش دادند که به دو ماه آخر شورای چهارم رسید. در این شرایط تغییرات در این مصوبه به عمر شورای چهارم نخواهد رسید و باید در شورای پنجم رسیدگی شود.

حقانی خاطرنشان کرد: ما از روز اول با این مصوبه مخالف بودیم و نتیجه این مصوبه نابودی ۸۰ درصد باغ های تهران است.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اصلاحیه مصوبه برج باغ بر اساس قانون حفظ و گسترش باغات تهیه شده است، گفت: آیین‌نامه اجرایی قانون حفظ و گسترش  فضای سبز متعلق به دهه ۵۰ است، چهل سال از عمر آن می‌گذرد، اما به جز در موارد انگشت‌شمار در هیچ کجا رعایت نشده است.

این عضو شورای شهر در انتها با اشاره به ارزش کاخ ثابت پاسال افزود: در گذشته این ساختمان مجوز ساخت ۱۴ طبقه داشت که ۸ طبقه آن تجاری بود.حتی پروانه ساخت تحت عنوان شرکت پیشگامانان البرز صادر شده بود، اما توانستیم تخریب را متوقف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شنیده می‌شود، میراث‌فرهنگی قصد دارد جدی‌تر وارد شود و با ساخت هتل در بخشی از زمین، ساختمان را حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز