خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا تشریح شد:

در دیدار اصلاح‌طلبان شورا با خاتمی چه گذشت؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۶۴۵

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران مباحث مطرح شده در دیدار اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر چهارم با رئیس دولت اصلاحات را تشریح کرد.

محمد مهدی تندگویان؛ عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به دیدار اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر چهارم با رئیس دولت اصلاحات گفت: دیدار با ایشان رسم هر ساله اصلاح‌طلبان شورا است، اما امسال به دلیل انتخابات ملاقات با تاخیر صورت گرفت.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این دیدار افزود: انتقاد از لیست امید یکی از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و به جمع‌بندی خوبی هم در این زمینه رسیدیم. امیدواریم در آینده دوستان با نگاهی کارشناسی‌ و پخته‌تر عمل کنند، چرا که به مردم وعده دادیم، با دیدی علمی لیست بسته خواهد شد.

این عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران تعلل رییس دولت اصلاحات در تایید لیست امید را نشان از مخالفت ایشان با شاکله آن دانست و گفت: از نظر آقای خاتمی می‌شد، شاکله لیست را تغییر داد و به نحوه دیگری آن را بست، اما ایشان بر این عقیده بودند با توجه به این که ساختار توسط خود جریان اصلاح‌طلبی طراحی شده است، باید فرایند آن را پذیرفت.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران افزود: رئیس دولت اصلاحات در این جلسه تاکید داشتند، با توجه به اینکه اعضای شورای چهارم در رسانه‌ها خوب عمل کردند و مورد تایید مردم هستند، حتما باید در بدنه اجرایی شهرداری و دولت استفاده شوند، تا این سرمایه‌‌ ارزشمند از دست نرود.

تندگویان با اشاره به اظهارات رئیس دولت اصلاحات درباره انتخاب شهردار گفت: ایشان در این جلسه توصیه کرد، هر کس به عنوان شهردار انتخاب شود، به او توصیه می‌کنم از تجربیات شورای چهارم استفاده کند، البته این که به چه نحوی از آنها استفاده شود، مشخص نیست اما می‌توانند به عنوان اتاق فکر عمل کنند.

او با اشاره به اینکه جلسات میان اعضای شورای پنجم و اعضای منتخب شورای پنجم به صورت مرتب برگزار می‌شود، گفت: اعضای شورای چهارم قصد دارند، پایگاهی ایجاد کنند تا تجربیاتشان به شورای پنجم منتقل شود.

این عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران با اشاره به پیروزی قاطع لیست امید در انتخابت شورای شهر تهران گفت: پیش‌بینی نمی‌شد، لیست امید با این اختلاف برنده انتخابات شود. اگر می‌دانستیم؛ عین21 نفر رای می‌آورند، اصلا وارد عرصه انتخابات نمی‌شدیم.

تندگویان با اشاره به اینکه قصد اصلاح‌طلبان شورای شهر چهارم کمک به سربلندی شورای پنجم است؛ افزود: هر ضربه‌ای به جریان اصلاح‌طلب وارد شود، کل اصلاح طلبان آسیب خواهند دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز