خبرگزاری کار ایران

کشف کالاهای قاچاق 437 میلیاردی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۰۸۱

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 437میلیارد و 611 میلیون ریال، طی دو ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "عزیزاله ملکی" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با همکاری ماموران انتظامی طی دو ماهه اول سال جاری با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده ، 582 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: طی این مدت با تلاش ماموران یک میلیون و 805 هزار پاکت سیگار، 35 هزار و 427 متر پارچه، یک تن و 360 کیلو چای، 13هزار و 145 دستگاه لوازم خانگی، 126 هزار لیتر سوخت، 21هزار و 694 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، 636 راس دام ، 326 تن برنج و 93هزار و 619 ثوب البسه قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان ، ارزش کالاهای کشف شده طی این مدت 437 میلیارد و611میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد:در دوماهه امسال، هزار و یک فقره پرونده زیر یک میلیارد ریال و 42 فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال تشکیل و 12 باند کلان قاچاق کالا منهدم شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه 970 متهم در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز