خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب شهردار انحرافی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۷۵۹

عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: مردم با شرکت در انتخابات تصمیم گرفتند که کشور به سمت عقلانیت حرکت کند و مردم نشان دادند که می‌خواهند توسعه را به کشور باز گردانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، عضو منتخب شورای شهر تهران در مراسم جشن پیروزی منتخبان انتخابات شوراهای شهر تهران و تقدیر از فعالان انتخاباتی که شب گذشته در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد با اشاره به سالگرد ترور نافرجام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: دقیقا در همین ساعت گروه فرقان پس از ترورهای سریالی، آیت‌الله هاشمی را نیز ترور کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با شرکت در انتخابات تصمیم گرفتند که کشور به سمت عقلانیت حرکت کند. آنها با این حرکت نشان دادند که می‌خواهند توسعه را به کشور باز گردانند.

هاشمی با اشاره به اینکه تهران دچار مشکلات بسیار زیادی است که باید با برنامه‌ریزی به آنها رسیدگی شود، گفت: تهران را باید به سمتی سوق دهیم که عاری از هرگونه آسیب باشد. با توجه به جمعیت تهران این شهر را باید به یک ابرشهر با جایگاه بین‌المللی از نظر گردشگری، تجاری، ورزشی و ... تبدیل کنیم.

وی در پایان با اشاره به کنار گذاشتن اختلافات در شورای شهر خاطرنشان کرد: ما فرصت اختلاف با یکدیگر را نداریم، باید اختلافات را کنار بگذاریم؛ اینکه گمانه‌زنی می‌کنند که چه شخصی می‌خواهد به مقام شهرداری برسد یک بحث انحرافی است، زیرا اعضای شورای شهر با تحقیق و پژوهش باید با کمک یکدیگر شهردار را انتخاب کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز