خبرگزاری کار ایران

کشف ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۶۲

فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از کشف بیش از 10 میلیارد و 650 میلیون ریال انواع ارز قاچاق توسط ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شعبانی" با اشاره به کشف انواع ارز قاچاق توسط ماموران پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: ماموران درگاه بازرسی پلیس این فرودگاه در سه مرحله موفق به کشف این مقادیر ارز قاچاق و در مجموع به ارزش 10میلیارد و600میلیون ریال شدند.

وی افزود: ماموران پلیس این فرودگاه هنگام چک و پایش مسافران در حال خروج از کشور به مقصد استانبول به فردی مظنون شدند و پس از هدایت این مسافر به نگهبانی سالن و بازرسی دقیق بار همراه وی، موفق به کشف مبلغ 150 هزار دلار آمریکا به ارزش 5 میلیارد و 650 میلیون ریال شدند و به علت عدم ارائه مجوز قانونی بانک مرکزی ، ارز قاچاق را ضبط کردند.

فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) درباره مورد دیگر کشف ارز قاچاق در فرودگاه گفت: عوامل بازرسی هنگام چک و کنترل مسافران در حال خروج از کشور به مقصد دوبی  نیز موفق به کشف ارزهای قاچاق شامل بیش از 6 هزار دلار آمریکا، 180 ریال عربستان ،720 درهم امارات، 116 دینار بحرین، 228 دینار کویت، 152 ریال قطر، 2 هزار روپیه پاکستان، 100 کرون سوئیس، 10 دینار اردن و 50 یورو به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال در داخل یک دستگاه ضبط صوت شدند.

وی افزود: در میان مسافران خروجی به مقصد استانبول نیز از شخصی مشکوک به حمل و انتقال ارز قاچاق، مبلغ 80 هزار دلار آمریکا به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال که به طرز ماهرانه ای در لابه لای پوشاک جاسازی شده بود،  کشف شد.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: پرونده‌هایی در رابطه با این متهمان تشکیل و به انضمام ارز قاچاق کشف شده به مراجع قانونی تحویل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز