خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شیبانیان خبر داد:

رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا به شهادت رسید

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۰۴۷

فرمانده انتظامی شهرستان فسا اعلام کرد که رئیس پلیس اداره مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام تعقیب و گریز خودرو قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی شیبانیان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا در حالیکه با برقراری تور ایست و بازرسی در پلیس راه فسا - شیراز، اقدام به کنترل خودروهای عبوری در این مسیر کرده بودند، به یک دستگاه خودرو پژو 405 شک کردند و به راننده این وسیله نقلیه دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو یاد شده بدون توجه به فرمان ایست و با سرعت زیاد به سمت شهرستان استهبان متواری شد و

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بی درنگ اقدام به تعقیب خودرو متواری کردند اما در حین تعقیب و گریز، خودرو ماموران با یک دستگاه تریلر که از سمت مقابل در حال حرکت بود، برخورد کرد.

شیبانیان گفت: در این سانحه سرگرد حمید قربانی رئیس پلیس اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا به فیض شهادت نائل آمد و 2 نفر دیگر از همکاران وی مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی، شهادت این افسر شجاع نیروی انتظامی را به بازماندگان و همکارانش تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید والا مقام فردا (چهارشنبه) طی مراسمی در زادگاهش روستای دادین بخش جره و بالاده واقع در شهرستان کازرون تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز