خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

مدیران شهرداری قصد رفتن ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۸۱۹

معاون شهردار تهران ترک مسئولیت برخی مدیران شهرداری بعد از اعلام نتایج انتخابات را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر امانی، معاون شهردار تهران در جلسه علنی شورا در پاسخ به اظهارات حکیمی پور گفت: ما رسما تکذیب می‌کنیم که مدیران شهری دارند می‌روند.هیچ کدام نه می‌خواهند بروند و نه خواهند رفت.

وی ادامه داد: در مورد باشگاه سوارکاری نیز  باید بگویم این مکان در اختیار شهرداری است و به هیچ عنوان قصد فروشش را نداریم.

در ادامه جلسه عبدالمقیم ناصحی؛ عضو دیگر شورای شهر تهران متن لایحه برنامه عملیاتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را قرائت کرد که این لایحه با مخالفت جدی اعضای شورا مواجه شد و آن را ناکامل و غیر اجرایی دانستند.

معصومه آباد در نقد لایحه عنوان کرد: هیچ کدام از مواد ماهیت اجرایی ندارند و ماهیت بیشتر آنها فقط تقدیری است. باید بررسی عمیق تر صورت بگیرد تا یک طرح ماندگار باقی بماند.

احمد دنیامالی نیز تصریح کرد: طرح عملیاتی که توسط شهرداری ارائه شد، طرحی باکیفیت و اجرایی بود، اما کمیسیون فرهنگی به صورت عمیق روی آن کار نکرده و سطح آن را نازل کرد. این لایحه ناقص است.

مهدی چمران نیز با اشاره به اینکه به سادگی نباید از این مسئله گذشت، اضافه کرد: اگر قصد دارید برنامه ارائه دهید یک برنامه اساسی تهیه کنید، وگرنه همان بهتر که برنامه ندهید.پیشنهاد می کنم لایحه دوباره به کمیسیون برگردد و زمان برای آن بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز