خبرگزاری کار ایران

پروانه مافی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

پایداری معضلات تهران در دوره سیطره مدیریتی اصولگرایان

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۱۵۵

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ سال شهر تهران توسط اصولگرایان اداره شد و معضلات شهری همچنان مردم را آزار می‌هد.

پروانه مافی، نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ورود تمامی اعضای لیست امید به شورای شهر تهران گفت: ۱۲ سال شهر تهران توسط اصولگرایان اداره شد و این شهر همچنان از معضلاتی مانند ترافیک، تراکم‌فروشی، آلودگی هوا، فشار جمعیتی خارج از استاندارد و ... رنج می‌برد و همین دلیلی شد که مردم با بی‌اعتمادی نسبت به این گروه سیاسی به لیست امید رای دادند.

مافی عملکرد شهردار تهران را حاصل نظارت نحوه شورای شهر دانست و گفت: در بررسی  که در سال ۹۵ از مصوبات شورای شهر تهران داشتیم؛ متوجه شدیم که اکثریت مصوبات این شورا مربوط به مجوزات شهرداری و دیدارها و ملاقات‌ها بود. جای تعجب است که  هیچ مصوبه‌ای درباره نظارت و برنامه‌ راهبردی وجود نداشت.

نایب رییس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اعضای شورای پنجم مسئولیت سنگینی را با توجه به رای مردم بر دوش دارد؛ آنها حتی یک لحظه هم نمی‌توانند وقت را از دست بدهند. ما به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برای حل مسایل شهری و کاهش آسیب‌ها با نمایندگان شورای شهر همکاری لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز